Проєкт UCS 2022 організовано Всеукраїнською рекламною коаліцією ВРК та Асоціацією маркетингових комунікацій Польщі SAR. В рамках проєкту в першій декаді червня стартував 23-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами. Цього року КМФР має широку географію, адже метою конкурсу було залучення міжнародної спільноти до підтримки рекламної індустрії України. В загальному 822 роботи надійшли із 31 країни світу. Сьогодні у зв’язку з повномасштабним вторгненням росії в Україну суть фестивалю перетворилася з «я хочу перемогти» на «я хочу допомогти» українській рекламній індустрії.
У цей непростий час для нашої країни студенти-менеджери ВСП «ТФК ТНТУ» вирішили вести боротьбу з ворогом на інформаційно-рекламному фронті. За допомогою відеореклами учасники конкурсної програми розказали усю правду про війну в Україні усім жителям планети, адже ролики були розміщені на платформі YouTube. Кожен з них вирішив зробити свій особистий внесок у боротьбу з ворогом для наближення перемоги: волонтерська діяльність, інформаційні заходи тощо. Сьогодні рекламна комунікація важливіша ніж будь-коли, адже її ефективність це також наша зброя проти ворога.
