Процес навчання фізики у коледжах  вимагає формувати в студентів уміння досліджувати, інтегрувати знання, бачити і розуміти практичні застосування отриманих знань та відшуковувати можливості одержання нових знань, умінь і навичок. Це в свою чергу спонукає до удосконалення всіх аспектів навчального процесу, використання більш ефективних сучасних наукових методів пізнання. Застосування саме інформаційних технологій у процесі навчання фізики надає можливості у вирішенні таких проблем.

Про те як зацікавити студентів до вивчення фізики, як якісно провести фізичний експеримент, підготувати демонстрації на заняттях фізики, 6 травня на Міжнародній науково-практичній студентській конференції, яку проводив Шауляйський  коледж (Литва), ділився досвідом студент другого курсу спеціальності «Транспортні технології» Тарас Максим під керівництвом викладача фізики Лариси Кривої. Максим виступив з презентацією на тему «Використання платформи Arduino для навчання фізики в технічних коледжах» (Using Arduino platform for studying physics in technical colleges).

У своєму виступі  студент  розповів про особливості платформи Arduino  як інструменту  для проектування електронних пристроїв,  що краще взаємодіє із оточуючим фізичним середовищем через різні датчики температури, вологості, тиску, прискорення,  тощо. Саме ця особливість дозволяє платформі Arduino сприяти проведенню різних фізичних експериментів на заняттях з фізики. Також безумовною перевагою використання платформи Arduino в навчальних цілях є те, що студенти без глибоких знань та вмінь програмування та схемотехніки, за доволі короткий час, можуть сконструювати готовий пристрій і провести експеримент.

{gallery}news/2021/2021_05_20/3{/gallery}