17 червня відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» імені Ігоря Ткаченка в режимі онлайн конференції ZOOM. Організатори та спонсори конкурсу: КНЕУ імені Вадима Гетьмана, кафедра маркетингу імені Анатолія Павленка КНЕУ, ГО «Українська Асоціація Маркетингу», британська компанія з дослідження ринку KANTAR Group, ТОВ «Фінансова компанія «Амбрелла», аналітичний центр KМІС.

Відокремлений структурний підрозділ «Тернопільський фаховий коледж ТНТУ імені Івана Пулюя» представляла студентка 4 курсу факультету інформаційних технологій, менеджменту, туризму та підготовки іноземних громадян спеціальності 073 «Менеджмент» Могильська Василина із науковим дослідженням «Оцінка вартості бренду як чинник конкурентоспроможності підприємства». Науковий керівник – викладачка економічних дисциплін Павлик Анна Йосипівна.

За сумою балів Могильська Василина посіла на конкурсі 2-е місце.

Вітаємо Василину з перемогою та бажаємо подальших наукових звершень!