8 грудня 2022 року в  онлайн-режимі відбулася XVIIІ Міжнародна науково-практична конференція «MAJESTY OF MARKETING на базі Національного технічного університету  «Дніпровська політехніка».

Традиційно під час конференції відбувається підведення підсумків Всеукраїнського конкурсу студентської соціальної реклами. У цьому році відеоролики та друковані роботи представлено у номінації «To be Ukrained!»

Студенти-менеджери активно долучилися до фестивалю реклами та здобули почесне призове місце.

ІІІ  місце зайняли 2  конкурсні роботи, а саме відеоролик «Україна понад усе» Цимбалюка Олександра і Шведюк Ірини та відеоролик «Стоп насильству над жінками!  »  Бутковської Вікторії.

Слава Україні! Героям Слава!