Цього разу темою зустрічі стали життєва позиція та світоглядна саморегуляція. Завдяки комунікативним вправам учасники усували внутрішню інертність і досягали розкутості. Потім слухали і аналізували повчальну притчу. Діагностували пріоритетні життєві цінності учасників та ресурси їх емоційної компетентності. Завдяки творчому завданню пригадали важливість толерантності. За допомогою міні-лекції підлітки ознайомилися з 4 базовими життєвими позиціями та їх впливом на якість життя загалом. Визначали характер взаємовідносин з навколишнім світом і самим собою, а ще спробували перетворити обмежуючі думки на ресурси для майбутніх досягнень


І, звісно, підвищували почуття власної значущості та любов до себе. Дбаємо про психоемоційний та соціальний розвиток молоді!

Проєкт «Дружній простір» ми реалізуємо у межах проєкту «Професійна інтеграція внутрішньо переміщених осіб/EU4Skills», який виконує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини.




