Під час вивчення дисципліни «Транспортний менеджмент» студентам ІІІ курсу спеціальності 275 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» з блоку освітніх компонентів за вибором студента було задано індивідуальне, не обов’язкове, завдання про створення в соціальній мережі Instagram сторінки з власним підприємством. Студенти з цікавістю та творчістю підійшли до виконання завдання. Створювали підприємства різного роду дій: транспортні, що займаються організацією перевезення вантажів, з виготовлення продукції з доставкою, з організації перевезень свіжих овочів та фруктів, власні квіткові кав’ярні (з доставкою букетів та квітів з торговельних точок). Також студенти розробили логотипи та представили свої ідеї на «Форумі молодих підприємців», який провели на занятті з транспортного менеджменту.
Протягом тижня здобувачі освіти активно створювали таргет для сторінки. Публікували фото, різні історії, цікаві інтерв’ю. Приємним моментом було те, що до деяких підприємств у соціальній мережі надходили повідомлення від реальних людей про місце розташування, графік роботи, послуги, тобто їх зацікавили наші ідеї. Студенти від цього були надзвичайно раді.
Сьогодні попит на послуги дуже зростає саме в соціальних мережах, тому досвід даного завдання для молодих підприємців незабутній та необхідний: вони навіть не хотіли видаляти акаунти профілю.



