Освітяни Тернополя зібрались у Школі педагогів нової формації, на засіданні якої розглядалася тема  “Створення компетентністного методичного простору в умовах реформування освіти». Зміни суспільства, інформаційно-комунікативних ресурсів  вимагають реформування  методів роботи освітян, функцій, інноваційних    напрямків діяльності освітнього закладу. Про нову модель методичної інфраструктури освітнього середовища навчальних закладів, вирішення проблем мотивації молоді до опанування  знань, комплексний, інтегрований характер навчання, наближення української освіти до світової, цифрової вимагають професійного зросту педагогічних працівників, їх творчого самовдосконалення, підвищення кваліфікації, безперервного оновлення компетентностей. З перспективами і стратегією навчання, апробацією нової структури і змісту освітнього середовища,  проблемами і ризиками, цілями інноваційної освіти і методами їх досягнення ознайомили освітян міста при проведенні різноманітних тематичних локацій провідні науковці та поділилися досвідом роботи  творчі педагоги-новатори. У пленарній дискусійній платформі прийняв участь заступник директора коледжу з навчальної роботи Волошин В.Н., а в міжгалузевій лабораторії компетентного методиста – методист Брикса О.Л.

{gallery}news/2018/2018_04_21/1/{/gallery}