Нещодавно у навчальному закладі було проведено тренінг для викладачів кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри інформатики та методики її викладання ТНПУ Барною О.В., викладачем – методистом коледжу Марціяш Г.Я. та методистом Бриксою Л.Л. на тему «Організація міжгрупової взаємодії студентів ВНЗ засобами ІКТ». Метою тренінгу було ознайомлення педагогів з організацією міжгрупової взаємодії студентів ВНЗ з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій.

У практиці сучасного викладача тренінгові технології займають значне місце. В інформаційному суспільстві буде успішним не той, хто досконало оволодів одну професію, а той, хто навчився постійно вчитись. Тому одне із очікувань від тренінгу – це опанування тренінговими технологіями.

Учасники переглянули три короткометражні ролики. Визначали, які риси групи (спільні інтереси, розподіл ролей, взаємодопомога, чіткі завдання, відповідальність) допомагають здолати труднощі, виконати спільне завдання. Для того, щоб визначити, яка із рис ефективної роботи у групі є найважливішою, учасники попрацювали у групах, ознайомилися з віртуальною дошкою Padlet, створювали власну віртуальну дошку. По завершенні вправи, файли, фото із коментарями завантажили на дошку Padlet.

Підсумовуючи свою роботу, учасники зробили висновок, що групова навчальна діяльність активізує учасників, підвищує результативність навчання, дозволяє відстоювати свою точку зору, розвиває навички культури ведення діалогу. Групова форма роботи на заняттях сприяє досягненню виховної функції навчання, тому що допомагає формуванню колективізму, моральних та гуманних якостей особистості. Цьому сприяють і особливості організації групової роботи, і розподіл функцій та обов’язків між учасниками діяльності, обмін думками, взаємоконтроль і взаємооцінка у процесі навчання.

{gallery}news/2015/2015_04_22{/gallery}