Методична комісія здійснює підготовку фахівців за професіями «Слюсар з ремонту автомобілів» та «Токар»

Голова комісії: Ткачук Валентина Іванівна (спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, заслужений вчитель України)

Члени комісії:

  1. Барабаш Микола Володимирович (спеціаліст вищої категорії)
  2. Венгер Микола Петрович (майстер виробничого навчання)
  3. Гавришко Володимир Іванович (майстер виробничого навчання першої категорії)
  4. Гірняк Ярослав Степанович (майстер виробничого навчання першої категорії)
  5. Заруденський Василь Станіславович (майстер виробничого навчання першої категорії)
  6. Ковтун Андрій Володимирович (майстер виробничого навчання першої категорії)
  7. Курочка Петро Ярославович (спеціаліст першої категорії)
  8. Кутко Оксана Михайлівна (спеціаліст вищої категорії, викладач-методист)
  9. Новіцький Михайло Мар’янович (спеціаліст вищої категорії)
  10. Пицишин Володимир Ярославович (майстер виробничого навчання)
  11. Пришляк Олег Іванович (майстер виробничого навчання)
  12. Трофимчук Тетяна Іванівна (спеціаліст вищої категорії, викладач-методист)
  13. Ярошевський Роман Романович (майстер виробничого навчання)

Члени методичної комісії працюють над науково-методичною проблемою: «Пошук нових форм і методів організації уроку з метою підвищення фахової майстерності»

Основні напрями роботи методичної комісії:

  • організація роботи по забезпеченню взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів
  • активізація роботи з розробки комплексного методичного забезпечення професій згідно з Державними стандартами
  • впровадження у навчально-виробничий процес нових досягнень науки, техніки і технології виробництва
  • вдосконалення професійної компетентності членів комісії шляхом самоосвітньої діяльності
  • організація наставництва, надання методичної допомоги молодим та малодосвідченим педагогічним працівникам у підготовці та проведенні уроків, позаурочних заходів

Викладачі та майстри виробничого навчання постійно працюють над удосконаленням своєї педагогічної майстерності, шукають нові форми і методи проведення уроків, у роботі використовують інноваційні технології професійної освіти, які дозволяють підвищити інтерес учнів до професії.

{gallery}mk/st/1{/gallery}

Майстри виробничого навчання реалізовують на практиці основну вимогу сьогодення – наближення виробничого навчання до умов виробництва, що є запорукою якісного навчання учнів та швидкої адаптації їх на підприємствах міста та області.

{gallery}mk/st/2{/gallery}

Цьому сприяє участь у позакласних заходах та конкурсах фахової майстерності «Кращий за професією». Заходи, які проводяться, завжди професійно спрямовані. Головна їх мета – максимальне залучення учнів до пізнавальної, практичної та творчої діяльності. Учні були призерами Всеукраїнського огляду-конкурсу «Робітнича професія».

{gallery}mk/st/3{/gallery}

Діяльність методичної комісії багатопланова і різноманітна за змістом, напрямами і формами. Це проведення відкритих уроків, їх самоаналіз та аналіз, конструювання конспектів уроків, ділові ігри, презентації ідей, методичні консультації досвідчених викладачів і майстрів виробничого навчання.

  • Творча діяльність членів комісії представлена методичними розробками:
  • Кутко О.М. «Посібник з охорони праці та безпеки життєдіяльності» (2013)
  • Ткачук В.І. «Методичні вказівки до виконання дипломної роботи для учнів за професією «Слюсар з ремонту автомобілів, токар» ( 2011)
  • Трофімчук Т.І. «Посібник з матеріалознавства» (2013)
  • Трофімчук Т.І. «Збірник завдань з технічного креслення»( 2009)