Студенти-менеджери активно беруть участь у численних всеукраїнських науково-практичних конференціях, міжнародних форумах, а також публікують статті у наукових виданнях. Це все позитивно впливає на професійні якості майбутніх фахівців та підвищує рівень конкурентоспроможності коледжу на ринку освітніх послуг.

Нещодавно на веб-сайті науково-практичного журналу «Інфраструктура ринку» (№ 48/2020) опубліковано наукову статтю викладачки економічних дисциплін Павлик Анни Йосипівни у співвторстві зі студенткою 4-го курсу спеціальності 073 «Менеджмент» Могильською Василиною на тему «Методика оцінювання вартості бренду (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»). Ознайомитися із публікацією можна за покликанням (http://www.market-infr.od.ua/uk/48-2020)

Отримані навики та досвід написання статті дають можливість краще пізнати світ науки.