Новини

16 березня 2018 року викладачі Технічного коледжу ТНТУ ім.І.Пулюя Тетяна Бойчук та Любов Фігурська, а також студент групи М-208 Дмитро Дем'яненко взяли участь у регіональній (не)конференції міні-EdCamp TERNOPIL на тему «Неформальна освіта та ігрові технології».

EdCamp Ukraine - унікальний освітній рух для професійного зростання вчительства України. 

Учасники (не)конференції мали можливість попрацювати з відомими експертами, серед яких Віктор Громовий – педагог-практик, освітній експерт, публіцист, шеф-редактор порталу "Освітня політика"; Марина Лютинська – експерт від Microsoft Україна (Київ), сертифікований тренер Microsoft, учитель-експерт Microsoft Certified Educator; Маргарита Носкова – доцент кафедри педагогіки та соціального управління Національного університету "Львівська політехніка", завідувач навчально-наукової лабораторії інноваційних педагогічних технологій, Національний координатор україно-естонського проекту "Міксіке в Україні"; Іван Іванов – тренер з інноваційної педагогіки та ІКТ, учитель-експерт і тренер Microsoft, засновник Центру нової освіти; Наталія Чуприна – сертифікований тренер, фасилітатор, ігротехнік, математик, консультант з питань розвитку навчальних закладів і персоналу системи освіти,засновник EdCoach School (Школа освітнього коучингу), Клубу щасливих вчителів, Креатив-центру «Простір розвитку особистості», Workshop Edu-Games Ukraine, проекту ”Ліга Креативу”; Ксенія Ємшина – експертка з питань молодіжного лідерства та участі молоді, консультантка з профорієнтації та кар’єри, членкиня Національної асоціації фасилітаторів України; Ольга Барна – доцент кафедри інформатики та методики її викладання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка; співорганізатор STEM-центру "Цифрові ерудити", автор серії навчальних тренінгів та майстер-класів з питань використання ІКТ в роботі вчителя, створення компетентнісно-насиченого освітнього середовища, сучасних інноваційних педагогічних технологій, розвитку STEM-освіти тощо.

Приємно, що Дмитро Дем'яненко був і волонтером, й учасником експертної та учительської паралелей, у яких велися дискусії про те, як зробити науку цікавою та заохотити дитину до самоосвіти.